Vaša košarica je prazna!

NAKUP IN POGOJI POSLOVANJA  

     

NAKUP

V trgovini BOBER lahko opravite nakup prek spleta in sicer na www.trgovinabober.si

sledite košarici ob izdelku :

DODAJANJE V KOŠARICO

Dodajanje v košarico, izbor načina dostave in načina plačila.
Izdelke lahko v košarico dodate ob izdelku na spletni trgovini BOBER . To naredite s klikom na košarico ob izdelku ali s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Ko dodate izdelke v košarico, lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti koncu nakupa, v povzetku nakupa.
Stanje vaše košarice lahko tekom nakupa spremljate v "Košarici" v zgornjem desnem delu strani, kjer je izpisana količina izdelkov v košarici in vrednost nakupa. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno ali pa bolj podrobno pregledate Vašo košarico.
S klikom "KUPI ZDAJ" oziroma dodajanjem izdelka v košarico najprej Pregledate nabor izdelkov, spremenite količino izdelkov ali pa določen izdelek odstranite, nato pa s klikom na "Naročilo" v štirih enostavnih korakih: Izberete naslov za dostavo, dodate nov naslov za dostavo ter način dostave, Izberete način plačila - po povzetju ali po predračunu. Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb "KUPI ZDAJ" na koncu povzetka nakupa. V primeru, da bi želeli katerega od korakov spremeniti, se lahko pomikate nazaj po nakupu s kliki na korake v meniju na zgoraj.V meniju vam ponujamo možnost, kjer nam lahko tudi kaj sporočite . Potem potrdite Oddaj naročilo. Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času ter z največjo skrbjo. Ker so zadovoljne stranke naša velika vrednota, se bomo za vsako od njih v največji meri potrudili v celotnem ciklu naročila - od Vašega vstopa na stran spletne trgovinabober.com do trenutka, ko boste prejeli vaš paket!

 

NAROČANJE

Sprejeta naročila v trgovini BOBER se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 12 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@trgovinabober.si

 

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Kliknite na povezavo  https://www.uradni-list.si/files/RS_-2011-100-04254-OB~P005-0000.PDF


Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.


PRITOŽBE IN SPORI
Trgovina BOBER spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na prodajnem mestu. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 031/344154, pošljite elektronsko sporočilo na info@trgovinabober.si ali nam pišite na naslov MIROSAM Miroslav Samardžić s.p. Britof 422,4000 Kranj. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
 

 STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     ȍe stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala  biti znana;

3.     ȍe stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.


Prodajalec odgovarja za napake na novih izdelkih 2 leti od izročitve izdelka, za rabljene stvari pa velja enoletni rok.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.


Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-       odpravi napako na blagu ali

-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako

-       zamenjava izdelka

-       vrnitev kupnine
 

 OBDELAVA NAROČILA

Trgovina BOBER bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prijemu. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@trgovinabober.com ali pisno na sedežu  podjetja.

NAČIN PLAČILA:

 Izbirate lahko med tremi načini plačila in sicer: plačilo po povzetju  : GLS vam  naročeno blago dostavi na vaš naslov, ki ste ga vpisali pri naročilu.  Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju. Nakazilo po predračunu: pri pošiljanju izdelka, morate izbran izdelek  najprej plačati po predračunu, ki ga dobite na vaš e- naslov. Ko dobimo nakazilo, se izdelek  dostavi na izbrani naslov.  Naročilo lahko plačate z gotovino, kreditno ali plačilno kartico.

CENE

 Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni Trgovini Bober.


POŠTNINA:

Poštnina pošiljanja znaša 4,00€.  Pri nakupu nad 200 € pa je poštnina brezplačna. 

ZAMENJAVA PAKETA v obe strani znaša 6,00€


ROK DOSTAVE NAROČENEGA BLAGA:

Pri oddaji naročila do 15h, bo blago pri vas najhitreje naslednji dan, v kolikor blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo. Rok dostave je 1 – 7 delovnih dni. 
 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora zavezanec sporočiti postopek reklamacije pri GLS Slovenije kjer izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s GLS Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

VAROVANJE PODATKOV

Trgovina BOBER se zavezuje, da bo zašččitilo vaše podatke in jih  ne bomo posredovali tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.
Če želite v trgovini BOBER opraviti nakup, potrebujemo poleg navedenih podatkov, še vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilih.
 



                        Že v naprej se zahvaljujemo za vaš nakup in Vljudno vabljeni !!!